„Stakeholders management“: vadovo galia valdyti skirtingas interesų grupes, kai interesai nesutampa, bet turi tiesioginę įtaką rezultatui.

Konsultantė Renata Šumskaitė

2019 m. lapkričio 26 dieną, Vilniuje (tiksli vieta bus pranešta užsiregistravusiems dalyviams)

Skirta:  aukščiausios ir viduriniosios grandies vadovams, padalinių vadovams, projektų vadovams.

Kaina dalyviui (turinys, kava, pietūs):

  • Jei mokosi vienas žmogus iš įmonės – 230 EUR + PVM.
  • Jei mokosi du žmonės iš tos pačios įmonės – 210 EUR + PVM
  • Jei mokosi trys ir daugiau žmonių iš tos pačios įmonės – 190 EUR + PVM

SEMINARO NAUDA. Dalyviai:

  • Identifikuos realius savo įmonės, padalinio, skyriaus “stakeholder’ius” bei gebės klasifikuoti juos pagal svarbą bei įtaką rezultatui. Tai padės dalyviams aiškiai pamatyti visa savo stakeholderių “žemėlapį” bei kelią link norimo rezultato.
  • Praktinė “stakeholder’ių” analizė padės teisingai ir greitai identifikuoti, prioretizuoti  bei užtikrinti efektyvų ir norimą jų įsitraukimą į siekiamą rezultatą.
  • Ugdys gebėjimą įtakoti bei tinkamai komunikuoti su kiekvienu “stakleholder’iu” bei sužinos, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų.
  • Susipažins su RACI matrica ir pradės kurti savo veiksmų planą, padėsiantį turėti labai aiškų vaizdą, kiek pastangų  bei veiksmų reikės su kiekvienu stakeholderiu. Taip pat kiekvienas dalyvis išsiaiškins,  kokių kompetencijų bei įgūdžių jam prireiks,  siekiant efektyvių rezultatų.
  • Ugdys įgūdžius, padedančius valdyti skirtingus interesus, išmoks įvertinti rizikas, jei interesai nebus laiku ir tinkamai suvaldyti.
  • Ieškos būdų susitarti neapibrėžtose situacijose, didins asmeninį pajėgumą toleruoti neapibrėžtumus, efektyviai suteikiant ir priimant grįžtamąjį ryšį.
  • Suvoks interesų valdymo svarbą bei savo atsakomybes siekiant rezultato.

Parsisiųsti seminaro programą

REGISTRACIJA